Odprto pismo ravnateljem in učiteljem

odprto-pismo-ravnateljem-uciteljem

Omenjeno pismo, ki si ga boste lahko prebrali v nadaljevanju, je 11. novembra 2021 na svojem Facebook profilu objavila Vida Gostenčnik, ki je po izobrazbi univerzitetna diplomirana psihologinja. Pismo oz. zapis objavljamo z njenim dovoljenjem in upamo, da se bodo v izobraževalnih inštitucijah zganili in prenehali izvajati pedagoški kriminal nad nič krivimi otroci in mladostniki.

Dragi ravnatelji, dragi učitelji!

Da ne boste rekli, da niste vedeli in da ste bili primorani zgolj izvajati odloke. Pravno je zadeva jasna:

Odlok ni nad zakonodajo, ta pa ne nad Ustavo. Še več, izvajanje protizakonitih odlokov je izvajanje kriminalnih odlokov, in to nad otroci!

Ne morem verjeti, da je šlo vse skupaj tako daleč, da smo priča enemu največjih organiziranih kriminalov v zgodovini človeštva – zlorabi NAŠIH otrok in to s strani šolnikov, vsem na očeh.

Na vseh šolah, so vse do “plandemije”, za zdrav celostni razvoj otrok in psihološko zdravje skrbeli psihologi, sociologi in specialni pedagogi. Zdravniki v šolah niso bili zaposleni. Kako je lahko prišlo tako daleč, da peščica politično vodenih zdravnikov diktira življenje otrok v vseh vzgojno izobraževalnih ustanovah? Posledice za ta zločin ne bodo zgolj formalne.

Dragi ravnatelji, učitelji, pedagogi in vsi, ki neposredno izvajate otrokom zdravju škodljive koronske ukrepe, ki povrh vsega dokazano ne pripomorejo k zajezitvi širjenja tega “strašljivega” virusa, ne tonite v nemoči! Ne zapečatite svoje pogodbe s hudičem! Čas neusmiljeno teče in če te norije ne ustavimo ZDAJ, so lahko posledice pogubne za človeštvo.

Čeprav je število hospitaliziranih otrok na pedopsihiatriji že naraslo za 30 %, šolski psihologi še vedno molčijo. In da ne boste rekli, da niste vedeli, kako škodite otrokom, vam, dragi šolniki, v nadaljevanju navajam PATOLOGIJO, ki jo povzročajo koronski prisilni ukrepi, ki jih nad otroki izvaja nihče drug kot VI!

Socialno distanciranje ➡️ socialna anksioznost ➡️ depresija ➡️ samomor

MASKE

Identifikacija z masko vodi do krize identitete, saj so znani primeri otrok, ki panično jokajo ob odvzemu maske, kot da bi jih slekli.

Neprestano bombardiranje otrok z občutkom zavrnjenosti, če so zdravi in svobodno dihajo ter se izražajo brez maske na obrazu, med vrstnike so sprejeti samo z masko na obrazu ➡️ lahko vodi v zavračanje samega sebe, kar sesuje samopodobo ➡️ samomor.

Maska na obrazu otroku neprestano daje vedeti, da ni OK, če se izraža. Še več, maska na ustih je direkten neverbalen ukaz prepovedi izražanja. To nadalje vodi v potlačevanje čustev, impulzov, zavira razvoj socialno čustvene inteligentnosti ➡️ anksioznost, tesnoba, panični napadi, acting-out, disleksija, epilepsija, infantilnost, border-line struktura osebnost, psihotičen razpad osebnosti…

Obrazni izraz je pomemben del čustvenega opismenjevanja. Zaradi pokrite polovice obraza učiteljev bo otrok razvil patološki odnos do avtoritete (prekomerni konformizem, dehumanizacija, močno bo prizadet razvoj otrokovega kritičnega mišljenja in moralnega presojanja.

Upoštevanje nesmiselnih pravil vodi v nemoč pri prevzemanju odgovornosti za svoja dejanja ➡️ čustvena zavrtost, prestopništvo, kriminal otrok in mladostnikov, motnje kontrole izločanja

PRISILNO TESTIRANJE

Prisilno testiranje ➡️ penetracija mej ➡️ v se vrste zasvojenosti in odvisnosti, motnje hranjenja, travme zlorab vse življenje kličejo po zlorabi ➡️ motnje in zastoji v otrokovem psihoseksualnem razvoju…

Karantena ➡️ zasvojenost z igricami, ekrani ➡️ motnje nevrološkega razvoja, prizadet socialno-čustven-moralni razvoj

Strah ➡️ uničuje psihološki imunski sistem ➡️ konkretno strah pred posledicami kršenja pravil avtoritete ➡️ prekomerna ubogljivost, mazohizem, patološki konformizem, odvisnost od avtoritete, absolutna vodljivost ➡️ razčlovečenje

Vse to in še več, lahko vodi otroka v smrt. Preprečimo to zlorabo otrok, preprečimo to tragedijo zdaj!

Vida Gostenčnik

Delite naprej ...

Preberite si tudi ...